Prețuri Plătitori TVA

Onorariile menţionate sunt orientative şi se negociază in funcţie de activitatea clientului şi de complexitatea ei

Volum de activitate Prestări servicii Comerț Producție
Fără activitate 100 RON 100 RON 100 RON
Până la 50 doc. lunar 200 RON 350 RON 450 RON
Între 51 şi 100 doc. lunar 400 RON 750 RON 950 RON
Între 101 şi 200 doc. lunar 750 RON 900 RON 1300 RON
 Între 201 şi 300 doc. lunar 950 RON 1300 RON 1750 RON
 Între 301 şi 400 doc. lunar 1300 RON 1500 RON 2100 RON
 Între 401 şi 500 doc. lunar 1700 RON 2100 RON 2700 RON

Prețuri Neplătitori TVA

Volum de activitate Prestări servicii Comerț Producție
Fără activitate 100 RON 100 RON 100 RON
Până la 50 doc. lunar 200 RON 300 RON 400 RON
Între 51 şi 100 doc. lunar 300 RON 550 RON 750 RON
Între 101 şi 200 doc. lunar 500 RON 750 RON 900 RON
 Între 201 şi 300 doc. lunar 700 RON 1100 RON 1400 RON
 Între 301 şi 400 doc. lunar 900 RON 1500 RON 1800 RON
 Între 401 şi 500 doc. lunar 1400 RON 1800 RON 2100 RON

Onorariile menţionate sunt orientative şi se negociază in funcţie de activitatea clientului şi de complexitatea ei

Prețuri P.F.A.

Tariful pentru peste 200 de documente lunar se va stabili la momentul respectiv în funcţie de complexitatea activităţii.

  • Tarife contabilitate pentru Persoane Fizice Autorizate (preţurile includ TVA).
  • Onorariile menţionate sunt orientative şi se negociază în funcţie de activitatea clientului şi de client.
Volumul activităţii P.F.A neplătitor TVA P.F.A plătitor TVA
Până la 50 documente lunar 100 RON 200 RON
Între 51 şi 100 documente lunar 300 RON 450 RON
Între 101 şi 200 documente lunar 500 RON 660 RON

Servicii Salarizare – Personal

Serviciu Cost (TVA inclus)
Deschidere contract 25 RON / salariat
Închidere contract 25 RON / salariat
Întocmire, depunere ştate 30 RON / salariat
Întocmire adeverinţă bancă, şomaj 10 RON / salariat
Întocmire adeverinţă medic familie / spital 10 RON / salariat
Întocmire fişă post 15 RON / salariat
Intocmire fişă fiscală (declaraţie privind calcularea şi reţinerea impozitului per beneficiar) 30 RON / salariat
Întocmire Regulament Ordine Interioara 220 RON

Alte Servicii

Serviciu Cost (TVA inclus)
Depunere declaraţii rectificative ca urmare a aducerii cu întârziere a documentelor contabile 100 RON / declaraţie rectificativă depusă
Întocmire bilanţ lichidare 300 RON – 700 RON
Întocmire şi depunere dosar de înregistrare în scopuri de TVA 620 RON / cetăţean român şi 250 EUR + TVA / cetăţean străin
Întocmire şi depunere documentaţie pentru înregistrare în ROI 465 RON
Întocmire şi depunere documentaţie pentru înregistrare cod EORI 250 RON
Întocmire şi depunere documentaţie pentru obţinere cod de TVA valabil pentru operaţiuni intracomunitare < 10.000 euro 465 RON
Certificare bilanţ client curent 775 RON / lună
Certificare bilanţ client nou cu CA < 100.000 RON 775 RON / lună
Certificare bilanţ client nou 100.001 < CA < 200.000 RON 1163 RON / lună
Certificare bilant client nou 200.001 < CA < 450.000 RON 1666 RON / lună
Verificare declaraţie TVA client nou cu CA < 100.000 RON 450 RON / lună
Verificare declaraţie TVA client nou 100.001 < CA < 200.000 RON 650 RON / lună
Verificare declaraţie TVA client nou 200.001 < CA < 450.000 RON 1000 RON / lună
Notă contabilă 2 RON / notă
Deplasare pentru ridicare acte GRATUIT
Depunere/înregistrare declaraţii privind obligaţiile de plată la bugetul asigurărilor pentru şomaj în situaţia în care Beneficiarul beneficiază de subvenţii pentru salariaţi 85 RON / salariat subvenţionat
Lucrări specifice pentru participarea la licitaţii publice de oferte 580 RON
Consultanţă financiar-contabilă şi fiscală 325 RON / 30 minute
Analiză financiar-contabilă asupra activităţii economice 500 RON / oră
  • Clientul curent reprezintă client care beneficiază de evidenţă contabilă din partea Grupului FIA
  • Costurile ocazionate de prestarea acestor servicii cu materiale auxiliare (registre, copii xerox, dischete, dosare, alte obiecte de papetărie) evaluate la suma de 100 RON / an, va fi achitata la împlinirea unui termen de 12 luni de prestare a serviciilor sau la începutul unui an calendaristic.
  • Pentru plata în avans pe 6 luni, veţi beneficia de reducere de 15% indiferent de numărul de angajaţi şi/sau numărul de note contabile.
  • Onorariile menţionate sunt orientative şi se negociază în funcţie de activitatea clientului şi de complexitatea ei

Pachete

Tarifele practicate de noi sunt conforme cu Normele Profesionale stabilite de C.E.C.C.A.R. şi adaptate pieţei. Având în vedere complexitatea serviciilor oferite nu putem afişa grila de calcul a preţurilor. Suntem perfect conştienţi de faptul că fiecare client este unic, iar problemele fiecăruia sunt specifice. De aceea, împreună cu clientul incercăm să stabilim politica de preţuri care să satisfacă cel mai bine cerintele sale. Orientativ, vă oferim pachetele de lucru care le puteţi contracta prin noi:

Pachet Bază

Pachet Bază
  • Înregistrarea cronologică a articolelor contabile pe bază documentelor primare;
  • Elaborarea balanţei de verificare lunară;
  • Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA şi cartea mare;
  • Întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind taxele şi impozitele;
  • Întocmirea şi depunerea ştatelor de plată a salariilor;
  • Întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind obligaţiile aferente drepturilor de personal;
  • Asistenta contribuabilului pe timpul controalelor fiscale;
  • Consultanţă privind organizarea contabilităţii financiare şi de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare;
  • Consultanţă în alegerea sistemului informatic necesar activităţii.
  • Înregistrarea cronologică a articolelor contabile pe baza documentelor primare
  • Elaborarea balanţei de verificare lunară
  • Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA si cartea mare
  • Contabilitate de gestiune
  • Întocmirea bilanţului contabil
  • Întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind taxele şi impozitele
  • Întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind obligaţiile aferente drepturilor de personal
  • Elaborarea fişelor fiscale
  • Consultanţă privind legislaţia financiar-contabilă şi fiscală (impozitul pe profit, impozitul pe venit, TVA, accize, asigurări sociale)
  • Asistenţa contribuabilului pe timpul controalelor fiscale
  • Consultanţă privind organizarea contabilităţii financiare şi de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare
  • Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare şi circuitul acestora în cadrul organizaţiei

Pachet Extins

Pachet Bază
  • Combinaţii sau grupe de servicii particularizate conform necesităţilor clienţilor

Obțineți o Consultație Gratuită!

Pentru a vă putea da o explicație la nedumeririle dumneavoastră, completați formularul dedicat și vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil!